اخبار جدید باشگاه استقلال
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار جدید باشگاه استقلال و آدرس newsclubesteghlal.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

می خواهم در بازی اول گلزنی کنم

"سید امین منوچهری" اظهارداشت: اردوی خوبی را در ترکیه برگزار کردیم و بعد از دوره بدنسازی با مرور برنامه های تاکتیکی مد نظر مربیان توانستیم به هماهنگی قابل قبولی دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: آمادگی و هماهنگی بازیکنان در اردوی ترکیه همه را به داشتن فصلی خوب در استقلال امیدوار کرد. شاید بازیکنان به آمادگی صد در صد نرسیده باشند اما نسبت به بقیه بازیکنان لیگ آماده تر خواهیم بود. با تیم خوبی که بسته شده من به استقلال بسیار امیدوار هستم و ایمان دارم که سال خوبی را پیش رو خواهیم داشت.

منوچهری با اشاره به شرایط خود گفت: وضعیت خوبی دارم. آماده هستم و منتظرم لیگ شروع شود تا بازیهای خوبی با پیراهن استقلال به نمایش بگذارم. تلاش می کنم در اولین بازی که برای استقلال به میدان می روم گل بزنم.

وی درباره چکی که برای صدور رضایت نامه اش به باشگاه سایپا داده، خاطرنشان کرد: من چکی را برای پایان شهریورماه به باشگاه سایپا دادم که تا آن زمان شرایط باشگاه استقلال هم خوب شده باشد و بتوانند این چک را پاس کنند. قرار است مبلغ این چک از قرارداد من کسر شود و چون خیلی دوست داشتم استقلالی شوم این شرایط را قبول کردم.


قلعه نویی:به حاشیه سازان ثابت کردم اختلافی با جباری ندارم

سرمربی تیم استقلال تهران با اشاره به تمدید قرارداد هافبک این تیم گفت:‌ به حاشیه سازان ثابت کردم اختلافی با جباری ندارم.

امیر قلعه نویی خاطرنشان کرد: پیش از این هم گفته بودم برای تسویه حساب شخصی به استقلال نمی آیم و با کسی خصومت ندارم، خوشبختانه بازیکنان نیز همه به دنبال یک هدف هستند و آن نیز رسیدن استقلال به موفقیت و روز های آرمانی است.

وی ادامه داد:‌ با حضور جباری در استقلال به حاشیه سازان نشان دادیم که استقلال هیچ حاشیه ای ندارد و این بازیکن به مانند سایرین به دنبال کسب موفقیت برای این تیم است.

وی افزود:‌ وضعیت استقلال بسیار خوب است و ما اردوی خوبی را در کشور ترکیه برگزار کردیم و در این اردو تا حدود زیادی نقاط ضعف و قوت خود را یافتیم و اکنون در تمرینان پیش از فصل تلاش می کنیم تا آنها را برطرف کنیم.

قلعه نویی در خصوص آخرین وضعیت مذاکرات برای حضور نکونام در استقلال به آنا گفت:‌ فتح اله زاده تمام تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند شرایط حضور نکونام را در استقلال فراهم کند و طبق آخرین خبرهایی که دارم این بازیکن نیز به زودی به جمع ما اضافه خواهد شد.

سرمربی استقلال در خصوص بحث کاپیتانی این تیم عنوان کرد:‌در رابطه با این موضوع عده ای از دوستان می خواستند شیطنت هایی را انجام دهند که من جلوی این کار را گرفتم، استقلال یک کاپیتان دارد و آن هم استقلال است و در اینجا جا دارد از همه بازیکنان تیم که برای یک هدف که آن هم موفقیت استقلال است تشکر کنم


بازیکنان خارجی 1 هفته ی دیگر هم فرصت دارند

بازيکناني که فصل گذشته در تيم هاي خارج از کشور بازي مي کردند تا اول مرداد ماه مي توانند قرارداد خود را با باشگاه هاي ليگ برتري ثبت کنند، از اين رو نفراتي از جمله ''فرهاد مجيدي''، ''جواد نکونام'' و ''مهرزاد معدنچي'' که احتمال پيوستن آنها به تيم هاي تهراني مي رود همچنان فرصت دارند تا پس از توافق با باشگاه ها قرارداد خود را در هيات فوتبال ثبت کنند.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
 

هیات فوتبال:استقلال مشکلی برای جذب مجیدی و نکونام ندارد

مجتبی عابدینی درباره اینکه آیا باشگاه استقلال می‌تواند جواد نکونام و فرهاد مجیدی را جذب کند گفت: حضور مجیدی و نکونام ارتباطی به پر بودن لیست استقلال ندارد. این دو بازیکن با توجه به اینکه فصل قبل لژیونر بوده اند به عنوان سهمیه بازیکن خارجی می توانند جذب استقلال شوند. از سوی دیگر مجیدی سال گذشته قرارداد خود را با استقلال تمدید کرده و انتقالش به تیم الغرافه قطر موقت بوده است.

وی افزود: مجیدی اگر برگه تسویه حسابش را از باشگاه قطری بیاورد می تواند آن را متمم قرارداد فصل پیش خود با استقلال کند و قراردادش ثبت شود. مطمئن باشید باشگاه ها برای جذب بازیکن به دنبال دردسر نیستند.

دبیر هیئت فوتبال تهران در پاسخ به این سؤال که باشگاه ها تا چه زمانی برای ثبت قرارداد بازیکن خارجی فرصت دارند تصریح کرد: باشگاه ها تا اول مرداد فرصت دارند برای ثبت قرارداد بازیکنان خارجی خود اقدام کنند. همچنین هر باشگاه در طول فصل می تواند دو بازیکن سهمیه آزاد به خدمت گیرد. هر تیمی هم می تواند 35 بازیکن داشته باشد که اکثر تیم ها فهرست بازیکنان زیر 23 سال و پایه خود را پر نکرده اند.

روز گذشته فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرده بود شرایط جذب مجیدی را ندارند اما شب گذشته با حضور در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد که به صورت تلفنی با مجیدی به توافق رسیده اند

* استاد بهروان فرمودن نکونام سهمیه خارجی نیست ما به ملیت توجه میکنیم !

چرا اینا دارن خودشونو میکشن جواد نیاد ؟!قانونش اینه: الان اگه قراردادش تا دیروز فسخ شده باشه میتونه به عنوان بازیکن آزاد بیاد,اگر فسخ نشده باشه,قرضی میاد...خلاصه این فصل جواد آبیـــه....


بعد از 6 تایی کردن امیدها , نوجوانانشان را هم 4 تایی کردیم ! استقلال 4 - 2 پرسپولیس

این روزها همه پرسپولیس را چهار تایی می کنند , شما چطور ؟!؟!؟!!؟

فقط نمیدونم هر سال این بازیکنای پایه استقلال که پرسپولیس رو لت و پار میکنن کجا میرن...چرا به بزرگسالان اضافه نمیشن...حیفه بخدا...
 


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 27 تير 1391برچسب:, ] [ 10:15 ] [ محسن هدایتی ]

.: Weblog Themes By fcnews.blogfa.com:.

درباره وب

جدید ترین اخبار باشگاه استقلال
آرشيو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 10
بازدید کل : 18482
تعداد مطالب : 24
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->